BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art

Thursday, October 27, 2011

Today is 27 October

Tarikh atas tu tak de kaitan apa-apa pun. So yeah. Kiranya macam harini punya misi dan visi untuk 'hari ini lebih better dari semalam' macam tercapai la jugak en. Nasib la aku bangun pagi je dah ada mesej yang mushy dovey en. Ececeyy apa cinta-cinta? Tak de maknanya. Karate karang. Then, trick bukak langsir luas-luas nak kasik cahaya masuk memang jadik habis la. Terkelip-kelip mata aku. Sakit kot. Tapi tahan je la kan. Aku tak terus mandi pun sebab tersangkut dekat mesej orang ni (mesti ingat kita mesej boypren, eh hello, no boypren, kena terajang dengan mak karang). Dah la sejuk, maklumlah.. baru je baik demam. Actually kalau keluar dari bilik ni sekejap, aku boleh rasa hubungan kekeluargaan tu. Even though tak pada yang secukupnya en. Kira cukup buat aku tersenyum dan berfikir sejenak. Okay merepek. Memang, memang aku bersemangat semacam je harini. Many good things happen between me and some people. Tak rasa macam invisible girl sangat dah. It's fun and I'm happy.

#barubaikdemammemanglahexcited



thanks for reading (:

0 said something:

Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art