BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art

Tuesday, October 11, 2011

Angin dan Awan

Ah angin. Angin sejuk suka tampar-tampar lembut pipi aku yang kureng lembutnya ;P Aku suka kan angin. Aku suka kan hujan. Aku suka kan matahari. Aku suka kan awan. Aku nak jadik awan.

Beberapa minggu yang lalu, rakan sebilik aku ; Fazira, tanya soalan yang aku rasa sangat familiar. Soalan yang aku rasa macam ada orang pernah tanya. "Kalau kau bukan manusia, kau nak jadik apa?" Aku nak jadik awan.

Awan cantik. Awan yang bebas. Awan yang putih-putih dan kadang-kadang hitam sebab kenyang dengan air. Awan yang kadang-kadang tak bersama kita tapi kita tahu dia ada bersama kita, somewhere. Awan yang diperlukan time matahari panas gedik-gedik.

*I wish I could write something better than this. Tapi ini pun semua keluar dari otak yang lahir dari hati. Wah, ape tu?


p/s 1 : Amira, Annisa, Farah, Ain, lama tak jumpa. Rindu gila dohh.
p/s 2 : Amirah, Fakhira and Cha, Yaya rindu korang sangat-sangat ni. Bila nak jumpa lagi?

#rasamacamsamaje



thanks for reading (:

0 said something:

Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art