BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art

Wednesday, November 9, 2011

Leaving you hurt even more.



Benda hidup yang ada akal dan nafsu adalah manusia. Manusia ada dua. Lelaki dan perempuan. Lelaki dan perempuan adalah sama. Lelaki dan perempuan adalah berbeza. Kan? Betul la apa yang aku cakap ni. Ok. Kehidupan manusia ada banyak stage. Dari hanya sebesar bantal peluk baby tu sampai lah besar gedabak kan.

Em. Ok. Aku taktau nak cerita apa sebenarnya ni. Haha. Abaikan introduction yang macam agak bajet itu. Takde ape laa. Aku cuma nak cakap. Aku ni manusia biasa je weh. Nak kata kuat sangat tu takde la jugak. Nak kata fragile tu memang tak la kan. Aku kuat lagi. Tapi macam kayu jugak la kan, lama-lama reput jugak nanti. Sudah-sudah la tu buat aku macam ni. Eh aku tak kesah, nak buat lagi buat la.


Cuma, ye la. What goes around comes around la kan. Hehe *aku sengih paling cantik untuk kau ni*





thanks for reading (:

1 said something:

aimanayie said...

terima kasih atas kesengehan anda :D

Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art