BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art

Wednesday, September 7, 2011

10 things I hate


  1. Backstabbs (nak mengumpat, pergi kawan dengan syaitonnirrajim)
  2. Annoying anonymous
  3. Angin kuat (rosak tudung aku)
  4. Bila kena buat presentation time tengah tak ready. Nak nak pulak classmate tak bagi attention. Lecturer pulak garang macam singa. Haha :P
  5. Lelaki yang pegang aku sesuka hati dia je. Eii bukan muhrim lah encik!
  6. Orang merajuk lama-lama. Sorry lah. Malas pujuk. Hehe.
  7. Manusia "perfect" yang kutuk orang-orang atau benda-benda yang aku suka. Hishh rasa nak berdebat time tu jugak (nak nak bila kau kutuk kawan-kawan aku, out you go!)
  8. Curi makanan aku dengan seronoknya. Hei, nak, mintak. Aku mesti kasi punya.
  9. Orang yang tidur sebelah aku tanpa izin (dah aku ni jenis tidur pun buas)
  10. Err.. bila aku dah mula fikir bukan-bukan. Ei ei sakitnya hati.



thanks for reading (:

0 said something:

Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art