BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art

Thursday, January 17, 2013

Alhamdulillah


Aku jarang mengingatimu ya Allah, namun kau tetap berikan aku kebahagiaan yang tak terhingga. Bersyukurnya aku ya Allah :') Harini adalah antara hari hari yang dipenuhi dengan kebahagiaan. Alhamdulillah, alhamdulillah ya Allah. Bibir dan hati ini masih belum boleh berhenti dari memanjatkan kesyukuran kepada-Nya. Dengan segera aku khabarkan kepada kedua ibu bapaku, kepada adik-adikku, dan si ‘dia’. Berterima kasih atas segala pengorbanan yang telah mereka lakukan untuk seorang budak yang suka buat masalah ni. Hihi. Tidak lupa juga kepada rakan rakan yang bertanya dan kucing kesayangan. Eh? ;)
You have to work hard and smart. Struggle. And never forget Allah and your family, as they're always there for you through easy and hard times. Be grateful for whatever you have in your life. Good luck guys. May Allah bless you :*






thanks for reading (:

1 said something:

cik piano said...

saya tertarik dengan post ni.. ^_^ semoga istiqamah.. ^_^

Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art