BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art

Wednesday, March 14, 2012


"I'm no longer your muse." - The One That Got Away by Katy Perry

Kalau ada angin dekat tingkat atas, aku lari terus masuk bilik tutup pintu rapat-rapat, berbungkuskan selimut dan berbantal-bantal dan berusaha sedaya upaya untuk cool down dan akhirnya akan terus tertidur. Ada tahap sampai rasa jantung dah terkeluar, sarung tudung dan terus keluar rumah main buaian, bawah lebih selamat bagi aku. Hehh. Merepek.

Kelas aku hari ni habis awal dari biasa sebab lecturer takde. Tadi. Aku lepak dalam bilik dengar lagu sambil fikiran melayang entah ke mana. Dari celah-celah headphone aku yang canggih ni aku dapat dengar bunyi desiran pokok (desiran ke, ah mampus lah), aku tengok pokok yang besar tu, tengok tengok dan terus tengok. Sedap jugak rasa angin ni sebenarnya.

Aku nampak mama, aku nampak papa, aku nampak adik-adik aku, aku nampak result mid term aku, aku nampak result final aku, aku nampak kawan-kawan aku, aku nampak benda-benda yang aku suka, tapi yang paling pasti aku nampak KAU lebih lama. Kau.

Apa semua ni? Kadang-kadang susah nak digest benda luar jangkaan ni. Kan?




thanks for reading (:

0 said something:

Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art Clip Art